Miért van szükség iskolai integrációra?
A legutóbbi, 2009-es PISA-vizsgálat eredményei ismét megerősítették: Magyarországon kiugróan magas a családi háttér...
A legutóbbi, 2009-es PISA-vizsgálat eredményei ismét megerősítették: Magyarországon kiugróan magas a családi háttér...
A sanghaji Csingan középiskola 9. osztályos diákjainak mértanóráján Li Csen, a tanárnő a párhuzamosokról szóló euklidészi tétel alkalmazásáról kérdezte az osztályt. A negyven diák közül többen is jelentkeztek, és ahogy Li felszólította őket, egyik a másik után állt fel, pontosan válaszolt, majd amikor a tanárnő megadta az engedélyt, visszaült a helyére. A The New York Times által idézett szakértők szerint többek között ez a fegyelmezett iskolai magatartás magyarázza, hogy a sanghaji diákok érték el a legjobb eredményt a PISA-felmérésen.